Röviden

Megpróbálok egy helyen, strukturáltan összegyűjteni minden információt amire szüksége lehet annak, aki igényesen szeretne borotválkozni. Tapasztalatok, tanácsok, trükkök és tippek kezdő és haladó jól borotvált úriemberektől :o)

Friss hozzászólások

  • vero: Hapci foglalkozik fenőkövekkel - nem tudom borotvakővel is vagy sem - de ő mindenképpen többet tud... (2011.01.25. 16:56) 9 | Húz a borotva! Kő kö'!
  • kristophoros: Szép napot Urak! Először is örülök, hogy ráakadtam erre az oldalra, kissé olyan mintha nem lennék... (2009.08.31. 15:57) 9 | Húz a borotva! Kő kö'!
  • д: szintén zenész. én is próbálkozok, és örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt. egy tipp, hát hogy ... (2009.04.05. 22:24) 9 | Húz a borotva! Kő kö'!
  • edrose: Hát, ha nekem nem hiszel, kérdezz utána, pl. itt: www.kesportal.hu De ha csak logikusan gondolkodu... (2009.03.05. 23:06) 4 | A kiválasztott: borotva
  • T-boy (törölt): Érdekelne ,hogy a Norton FB-6 -os kő milyen finomságú? Esetleg,hol nézhetnék utána? El... (2009.03.04. 14:59) 9 | Húz a borotva! Kő kö'!
  • Utolsó 20

Forgalmazók

3 | Hol vagyok?! Mit is keresek itt?!

2008.11.07. 14:54 | throbi | Szólj hozzá!

Ahogy ezelőtti bejegyzésből kiderül, a borotválkozás nem volt a legkedveltebb fürdőszobai elfoglaltságom. Nagyapám borotvaszappanának illatára emlékezve megpróbáltam kilábalni arcpirító helyzetemből. Fejest ugrottam az internetbe. Mindenféle rendszer nélkül a keresőre bíztam magam. Pár hét után kezdett tisztulni a kép.

Először is jó tudni, milyen típushoz tartozik arcbőrünk (én nem tudtam :o). Itt elég egyszerűen leírják:


Az már világos volt, hogy a használt többpengés, agyonreklámozott cserélhető fejes borotvák nem jók. De hát akkor mi a jó? Miből lehet választani?

 Ez a típus jobb?      Vagy ez?

 

 

 

 

(Képek innen: www.muehle-shaving.com). Vagy van más is, amiről még nem hallottam?

Gondban voltam a habot és arcszeszt illetően is. Csak azt tudtam, hogy a kipróbált habok, gélek, szeszek és balzsamok közül egy sem vált be. Ugyancsak nagyapámra emlékezve egy pamacsról is voltak kósza elképzeléseim. Nagyapám pamacsa puha volt, amit a déemből vásároltam magamnak, az meg nagyon is szúrt.

És egyáltalán, ha már sikerült döntenem, hol és mennyiért vásárolhatom meg a kinézett cuccot?

A soron következő bejegyzésekben ezekről mind szó lesz. Megnyugtatásul elárulom, hogy mára már mindent beszereztem, kipróbáltam. Most már lassan kezdek átesni a ló másik oldalára: szeretek borotválkozni, rituálé van kialakulóban! Viszont az eredmény magáért beszél, feleségem babapopsikat emlegetve tapogatja arcomat borotválkozás után! Habár eddig semmilyen cserélhető fejes borotvával nem voltam képes ilyen eredményt elérni, úgy gondolom, még van hová fejlődni. Remélem, hogy a hozzászólások között lesz olyan, amely ehhez majd hozzásegít.

Címkék: arcszesz borotválkozás pamacs rituálé borotvahab borotvaszappan arcbőr típus babapopsi

A bejegyzés trackback címe:

https://borotva.blog.hu/api/trackback/id/tr38755799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása